5.8. Neoficiálny sviatok narodenia Panny Márie

03.08.2022 23:04

Posolstvo z Dechtíc 05.08.1999 - prostredníctvom Adriany

"Moje drahé deti!
Dnes, 5. augusta, mám sviatok, ktorý slávi každý z vás.

Sú to narodeniny, ku ktorým by som vás chcela požehnať a popriať vám veľa, veľa lásky a trpezlivosti. Vy ste, moje drahé deti, mojou nádejou, ktorú do vás vkladá Boh. Vy ste mojou oporou, vy ste mojou láskou, ktorou zachraňujete tento svet. Preto ešte raz vás deti žehnám v mene Otca i Syna i Ducha Svätého a nekonečne vás milujem.
Ďakujem vám, že ste počuli moje volanie."


Martin veľmi šťastný povedal: Panna Mária prišla radostná v zlatostrieborných šatách a povedala:

„Deti moje, ja vám ďakujem za všetku vašu lásku. Aj ja chcem obdariť vaše srdcia svojou láskou a materinským požehnaním.
Požehnanie a lásku, ktorú sme dostali, prinesie krásne ovocie v našich srdciach a v našich rodinách."


Potom sme položili vizionárom otázky, ako prežili a pocítili dotyk Panny Márie, keď Jej gratulovali.

Martin:

Áno, Panne Márii v tento deň Jej narodenín takto gratulujeme a Ona nás objíma. S tým podaním ruky a objatím je to tak, ako keď by sme podávali ruku, alebo objímali nejakého človeka, alebo niekoho z vás, ale s tou výnimkou, že je to niečo veľmi zvláštne, ťažko opísateľné, je to akoby vás ovial horúci vietor a dotyk preveľkej lásky. A cítite Jej Srdce úplne spojené s vaším srdcom. Panna Mária v tej chvíli, akoby nás vtiahla do svojho SRDCA.

Májka:

Hovorila s veľkým dojatím a so slzami: Ja som Panne Márii za všetko veľmi ´dakovala a po prvýkrat, ma to tak preniklo, cítila som, že moje srdce je spojené s Jej Srdcom a vtedy som začala plakať a Panna Mária ma potom objala.

Adrianka:
Bola radostná ako vždy a hovorila, že naozaj bolo to niečo neobyčajné. Bolo to spojenie neba so zemou, veľká sila, precítila veľkú lásku, ktorá šla od Srdca k srdcu, že tá ruka, to nie je len také podanie, ale to je podanie lásky pre nás, pre všetkých.

Martin ešte povedal, že i my môžme Pannu Máriu duchovne objať a môžme si byť istí, že Ona to objatie opätuje. Takto Ju môžme objímať každý deň a prežívať s Ňou vzťah Matky a dieťaťa. Ďakoval nám za všetko i za krásne modlitbové spoločenstvo, ktoré sme spolu vytvorili. Nakoniec sme Panne Márii zaspievali Mariánsku pieseň a pobrali sa k autobusu.

5. august – narodeniny Panny Márie | Magnificat - Mariánske spravodajstvo / vydavateľstvo

 

 

Posolstvo Panny Márie z Medžugoria:

V nedeľu 5. augusta 1984, Panna Mária povedala Vicke, Mariji a Jelene, že skutočný deň jej narodenia je 5. august a tak vtedy v Medžugorí, tri dni pred slávením 2000. výročia narodenia Panny Márie, sa ľudia neprestajne modlili a postili; sedemdesiat kňazov bez ustania spovedalo, obrátil sa veľký počet ľudí.
„Nikdy v živote som tak neplakala od bolesti, ako v dnešný večer plačem od radosti. Vďaka!“
„Som veľmi šťastná, pokračujte. Pokračujte i naďalej v modlitbe i pôste.“


6. deň: Máriino detstvo